MENIGHEDEN

Aarhus Bibelkirke er en bibeltro kirke med Kristus i centrum for alle generationer

MENIGHEDEN

Aarhus Bibelkirke

Et kristent fællesskab

Aarhus Bibelkirke er et kristent fællesskab af troende fra Aarhus området. Vi kommer sammen med et ønske om at have et glædeligt og kærligt fællesskab i tilbedelsen og tjenesten for Herren Jesus Kristus.

Fordi Gud har skabt os for at herliggøre ham, er det vores største ønske at være Gud-centreret i alt, hvad vi gør. Bibelsk tilbedelse, bibel-udlæggende forkyndelse, kærligt fællesskab og passioneret evangelisation er vores mål i Aarhus Bibelkirke.

Vi mødes hver søndag kl. 10.00 til gudstjeneste i Aarhus midtby, hvor vi synger lovsange til Gud, beder sammen og hører forkyndelsen af Guds ord efterfulgt af nadver. Efter mødet spiser vi altid frokost sammen og har fællesskab med både faste medlemmer af kirken og besøgende. Hver onsdag har vi bibelstudie og bøn sammen hjemme hos medlemmer af kirken.

Bibelen

Vores trosbekendelse

Vores
trosbekendelse

Trosbekendelsen fastslår vores tro på historisk bibelsk kristendom og inkluderer de troendes dåb.

Ledelse

Kirkens lederskab

Aarhus Bibelkirke ledes af et bibelsk kvalificerede lederskab.

Har du spørgsmål?

Du er mere end velkommen til at skrive til os, hvis du har spørgsmål eller andet på hjertet.