Kirkens
Lederskab

Aarhus Bibelkirke ledes af et bibelsk kvalificerede lederskab.

Kirkens
Lederskab

Aarhus Bibelkirke ledes af et bibelsk kvalificerede lederskab.

Aarhus Bibelkirkes

Mika Kaltoft er Pastor i Aarhus Bibelkirke.

Mika er teologisk uddannet på The Master’s University og Reformation Seminary, hvor han gennemførte et diplomprogram på kandidatniveau, der er designet til at uddanne mænd til at undervise i Bibelen, prædike, lede og plante bibelske menigheder.

Herudover har Mika arbejdet fuldtid i den pastorale ledelse i The Bridge Bible Fellowship i Californien.

Mika har været gift med Fabiola i 16 år sammen har de tre dejlige børn.

Selvom vi på nuværende tidspunkt kun har én ældste i Aarhus Bibelkirke, stræber vi løbende på at udruste flere kvalificerede mænd, så vi kan opnå et bibelsk ældsteråd bestående af flere ældste.

Aarhus Bibelkirkes

Menighedstjenere

Ligesom Kristus har indsat kvalificerede ældste til at lede kirken, har han også indsat kvalificerede menighedstjenere til at assistere de ældste ved at tage sig af praktiske forhold i kirken, så de ældste kan fokusere på den åndelige ledelse og undervisning af flokken.

I Aarhus Bibelkirke har vi på nuværende tidspunkt to trofaste menighedstjenere: Eiwen og Mike.

Eiwen Ying
Eiwen YingMenighedstjener
Mike Bachman
Mike BachmanMenighedstjener

Har du spørgsmål?

Du er mere end velkommen til at skrive til os, hvis du har et eller andet på hjerte.