Kirkens

Gudstjeneste - Aarhus Bibelkirke

Søndag

Gudstjeneste

Vi mødes hver søndag kl. 10.00 til gudstjeneste i Aarhus midtby, hvor vi synger lovsange til Gud, beder sammen og hører forkyndelsen af Guds ord efterfulgt af nadver. Efter mødet spiser vi altid frokost sammen og har fællesskab, hvor du og din familie også er hjertelig velkommen til at deltage.

Gudstjeneste - Aarhus Bibelkirke

Bibelstudie

Hver onsdag kl. 19:30 har vi bibelstudie og bøn sammen hjemme hos kirkens medlemmer. Vi tager hånd om forskellige relevante bibelske emner for at vokse i vores forståelse af biblens lære så vi trofast kan leve til Guds ære i alle områder i livet.

Evangelisation - Aarhus Bibelkirke

Evangelisation

Hver anden fredag har vi gadeevangelisation nede i Aarhus midt by fra 16:00 til 18:00. Vi beder sammen inden vi uddeler traktater og taler med forbigående på Strøget om evangeliet og det evige håb i Kristus.

Evangelisation - Aarhus Bibelkirke